Budowa contact center to wyzwanie, któremu coraz częściej chcą sprostać kolejne przedsiębiorstwa. Oprócz typowej telefonicznej obsługi klienta równie ważne są dodatkowe usługi, jakie wybrany zespół będzie realizować. Budowa contact center jako usługa, jaką oferuje CC Training, obejmuje zarówno zaplanowanie zakresu usług, dopasowanych do potrzeb i specyfiki danej firmy, jak i rekrutację i szkolenie pracowników, zatrudnionych w zespole telefonicznego wsparcia.
Budowa contact center - tylko z CC Training
Trenerzy oraz specjaliści, których zatrudnia CC Training, znają specyfikę branży call center. Planując tworzenie zespołu obsługi klienta warto postawić na doświadczenie ekspertów, który zadbają o odpowiednią wielkość zespołu, wskażą najbardziej optymalne rozwiązania informatyczne czy też zaplanują ścieżki rozwoju dla pracowników. Równie ważny jest coaching oraz regularne weryfikowanie wiedzy i umiejętności, posiadanych przez konsultantów. Takie usługi również mogą być realizowane przez CC Training.